Повернення.
Ви можете повернути товар належної якості (взуття неношені, має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів покупки. Моментом покупки вважається отримання і оплата замовлення.
Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта (оплата послуг компанії-перевізника).
Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:
Якщо Ви здійснювали оплату готівкою (відділення служби доставки або кур'єру при отриманні замовлення) Для цього достатньо вказати накладений платіж (вартість товару по чеку) при відправці повернення на відділення «Нової Пошти». Кур'єр при отриманні перевірить товар на відповідність вимогам належної якості і відправить Вам суму післяплатою (оплата переказу грошових коштів здійснюється за рахунок клієнта) Ви заберете суму в тому ж відділенні з якого був зроблений повернення. При відправці повернення товару у відділенні Нової Пошти, післяплата не вказується.
Якщо Ви здійснювали оплату карткою, сума по чеку буде повернута на карту, з якої був здійснений платіж після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості.
Зверніть увагу:
Коли Ви відправляєте повернення товару, необхідно передзвонити за номером (050) 571 75 78 і повідомити номер Вашого замовлення, артикул, який повертаєте, а так же номер ТТН (товарно-транспортна накладна), щоб максимально швидко отримати Ваш повернення і здійснити повернення грошових коштів. Акційний товар підлягає тільки обміну, а не поверненню, при збереженні його якості.
Обмін.
Процедура обміну проста: клієнт відправляє товар назад за свій рахунок, а компанія відправляє необхідний товар клієнту безкоштовно.